Thursday 20 August 2015

#‎KisahSuksesBAD‬ - Beli kereta Myvi cash RM50k++

#‎KisahSuksesBAD‬ - Beli kereta Myvi cash RM50k++
Bertemu dengan network maya. Dia berkongsi tentang BAD. Berbual punya berbual, dia kongsi tentang dapat beli cash kereta Myvi RM50k++.

Walau saya yang perkenalkan ‪#‎TeknikBAD‬ tu, tidak semestinya saya dapat paling lebih. Saya share juga bukan kerana saya yang paling banyak beramal atau yang paling baik antara kamu.
Selalu buat BAD, tak pernah miss. Memang idok le. Saya hanya manusia biasa.

Cuma beza saya, saya alami dan suka kongsi supaya dengan izin Tuhan, memberi inspirasi kepada orang lain. Saya tidak pandai berkongsi secara percakapan, jadi saya kongsi dengan penulisan.
Rezeki Tuhan tu unlimited. Ini bukan macam MLM, siapa dahulu, kaya dahulu. Ia tertakluk kepada syarat dan terma Tuhan. Dia boleh beri kepada sesiapa yang Dia nak beri.
Cuma satu yang saya dapat 'detect' daripada dia. Apabila saya tanya dia,
"Kaya tu senang ke susah?"
Kurang 3 saat, dia jawab,
"Senang." cepat dan pantas dia jawab, tanpa keraguan terlihat pada mimik mukanya.
No wonder, dia boleh dapat such big cash. Macam tu je *petik jari

Kalau kita boleh jawab 'kaya tu senang' kurang 3 saat, ia berkemungkinan besar jawapan daripada minda bawah sedar (MSS) kita kerana MSS tak boleh menipu.
Kalau jawapan itu susah, lihatlah sekeliling dan apa yang kita ada. Boleh jadi itulah blockage yang membuat kita susah jadi kaya yang kita impikan.

Solusinya, sebelum apa-apa, tukar skrip dalaman kepada senang.
‪#‎BerubahBaik‬ itu senang
Jadi kaya itu senang
Buat duit itu senang
Dapat kerja itu senang
Dan sebagainya.
"Kita menjadi apa yang kita yakini."

 BUKU BERTANYA ALLAH DAHULU
PENAWAR BUAT PERAGU REZEKI

Boleh dapatkan buku ini di sini.
Hanya RM35 semenanjung / RM38 sabah sarawak

No comments:

Post a Comment